|
SPLOŠNI PRODAJNI IN DOBAVNI POGOJI
1. UVODNE DOLOČBE
Družba ENERGETIK energija, obnovljiva energija d.o.o., Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani, Slovenija, davčna številka: SI 59620617 (v nadaljevanju: ENERGETIK), katere glavna dejavnost je proizvodnja električne energije iz obnovljivih virov (SKD 35.120), zlasti distribucija naprav, ki proizvajajo električno energijo iz obnovljivih virov, ter dejavnosti na področju energetske učinkovitosti, posluje po naslednjih splošnih prodajnih in dobavnih pogojih.
Ti splošni prodajni in dobavni pogoji (v nadaljevanju tudi: splošni pogoji) veljajo tudi za vse spremembe, ki jih kupec/naročnik (v nadaljevanju: kupec in/ali naročnik) zahteva po predložitvi ponudbe, ne glede na to, ali so te spremembe podane ustno ali pisno. Ti splošni pogoji imajo prednost pred vsakršnimi drugačnimi in/ali nasprotnimi določbami, natisnjenimi ali ročno napisanimi v naročilih, zahtevkih, dopisih ali drugih pisnih komunikacijah naročnika in ENERGETIK, razen če se pogodbeni stranki izrecno pisno dogovorita drugače.
Ti splošni pogoji nadomeščajo vse prejšnje različice in urejajo nakupne/prodajne pogodbe, pri čemer predstavljajo njihov sestavni in bistveni del.
Splošni pogoji so pripravljeni v slovenskem, angleškem, hrvaškem in srbskem jeziku. Kupec/naročnik izjavlja in potrjuje, da jih je v celoti prebral, jih razume in se zaveda vseh pravnih posledic, ki iz njih izhajajo.
Kakršni koli drugi splošni pogoji naročnika se ne uporabljajo in ne veljajo. Podpis katerega koli dokumenta s strani ENERGETIK ne pomeni sprejetja določil, ki so v nasprotju s temi splošnimi pogoji.
ENERGETIK si pridržuje pravico do enostranske spremembe teh splošnih pogojev, ki so objavljeni na uradni spletni strani družbe ENERGETIK: https://energetik.si
2. PONUDBE – POTRDITEV NAROČIL
Pred pripravo ponudbe je naročnik dolžan posredovati vse podatke in informacije, ki jih ENERGETIK od njega zahteva za pripravo ponudbe, ter opozoriti na morebitne ovire, ki bi lahko vplivale na izvedbo naročila. Če tega ne stori, sam nosi vse morebitne dodatne stroške, ki zaradi tega nastanejo.
Ponudba in/ali potrditev naročila, ki jo izda ENERGETIK, mora biti s strani naročnika v celoti in pravilno podpisana ter vrnjena ENERGETIK v razumnem roku, najkasneje pa v treh delovnih (3) dneh po prejemu. Veljavnost in učinkovitost teh dokumentov je pogojena s popolnim sprejemom teh splošnih pogojev.
Z oddajo potrditve naročila naročnik izrecno soglaša s temi splošnimi pogoji in jih v celoti sprejema. S tem potrjuje, da je zanj naročilo zavezujoče in ga po potrditvi ni več mogoče enostransko preklicati ali umakniti. Preklic naročila posledično ni več mogoč po tem, ko je že bila potrditev naročila oddana.
V primeru zahteve za uporabo znižane stopnje DDV v skladu z veljavno zakonodajo kupec s podpisom zgoraj navedenih dokumentov prevzema vso odgovornost za posledice, ki bi izhajale iz takšne izjave.
Z izdajo nove ponudbe se vse obstoječe ponudbe v celoti prekličejo in razveljavijo.
ENERGETIK si pridržuje pravico, da po lastni presoji sprejme ali zavrne katero koli naročilo.
3. SKLENITEV POGODBE
ENERGETIK si pridržuje pravico do spremembe cen v času med oddajo ponudbo in podpisom pogodbe, če se spremenijo nabavne količine, izdelki ali katerikoli drugi dejavniki, ki so osnova za izračun cene.
Prodajna pogodba se šteje za sklenjeno v trenutku in kraju, kjer ENERGETIK prejme v celoti podpisano ponudbo ali potrditev naročila, in sicer na sedežu družbe ENERGETIK. Vsaka sprememba naročila (npr. količina, kakovost, mere ali tehnične značilnosti blaga) bo predmet ponovnih pogajanj. Če dogovor ni dosežen, ostajata pogodbeni stranki zavezani k izpolnitvi primarnega naročila.
ENERGETIK si pridržuje pravico, da kadar koli spremeni ali odpove/prekliče posamezne izdelke/blago/artikle in/ali blagovne znamke zaradi razlogov, povezanih s proizvodnjo in/ali nabavo in/ali tehničnimi vzroki ali višjo silo, ki niso pripisani družbi, ter o tem obvesti kupca. ENERGETIK v nobenem primeru ne odgovarja za neposredno ali posredno poslovno škodo, izgubo dobička ali druge posledice, ki bi kupcu lahko nastale zaradi takšnih sprememb, odpovedi ali okoliščin, na katere ENERGETIK nima vpliva.
Vsaka sprememba, dopolnitev ali dodatek k pogodbi je veljavna samo, če je v pisni obliki in podpisana s strani obeh pogodbenih strank.
4. DOBAVA
Vsak rok dobave („pošiljka“), naveden v ponudbi ali potrditvi naročila, je zgolj informativne narave in za ENERGETIK ni zavezujoč. ENERGETIK lahko blago, ki je predmet naročila v celoti ali delno kupcu dobavi/dostavi tudi pred dogovorjenim rokom. Dobava se šteje za izvedeno, ko je blago odposlano iz skladišča ENERGETIK ali prevzeto s strani prevoznika.
Prevoz naročenega blaga ne izvaja ENERGETIK in zato ne prevzema nobene odgovornosti za izvedbo ali varnost prevoza naročenega blaga.
ENERGETIK izrecno izključuje in zavrača kakršno koli odgovornost za škodo, izgubo, zamudo ali drugo škodo, ki lahko nastane med prevozom naročenega blaga, saj prevoz ni v njegovi pristojnosti niti pod njegovim nadzorom.
ENERGETIK ne prevzema nobene odgovornosti za kakovost, stanje ali skladnost dostavljenega/dobavljenega blaga z naročilom ali specifikacijami kupca.
Odgovornost za kakovost in morebitne napake dobavljenega blaga nosi izključno proizvajalec dobavljenega blaga. ENERGETIK nastopa in deluje samo kot posrednik in ne prevzema nobenih dodatnih obveznosti glede stanja blaga po prevzemu ali dostavi kupcu.
Blago se praviloma prevaža s tovornjakom, v standardni/normalni embalaži; vsi stroški, povezani s posebno embalažo ali naročenimi minimalnimi količinami, ki jih kupec izrecno zahteva, bremenijo izključno in v celoti kupca, razen če je s pogodbo dogovorjeno drugače. Ti stroški bodo posebej/ločeno navedeni na računu.
Kupec se ne more sklicevati na zamudo pri dobavi kot razlog za razvezo pogodbe ali zahtevek za odškodnino, saj so vsi roki dobave zgolj okvirni.
ENERGETIK ni dolžan spoštovati rokov in ga ne zavezujejo v primeru višje sile ali drugih primerljivih nepredvidljivih okoliščin, na katere nima vpliva (npr. naravne nesreče, požari, poplave, nemiri, stavke, vojna, epidemije itd.). Prav tako ENERGETIK ne odgovarja za zamude, ki so posledica zamud pri proizvajalcu (pomanjkanje materiala, transportne težave ipd.).
Kupec se zavezuje, da bo prevzel blago takoj, ko bo to na voljo, oziroma bo o možnosti prevzema blaga in roku obveščen s strani ENERGETIK, ter sam nosi vse stroške in posledice, ki izhajajo iz njegove zamude pri prevzemu. Obveznost dobave s strani ENERGETIKA se šteje za izpolnjeno v trenutku, ko je blago predano prevozniku za namen dostave kupcu. Dobava/dostava blaga prevozniku s strani ENERGETIK pomeni pravočasno in ustrezno izpolnitev njegovih obveznosti, ne glede na morebitna naknadna tveganja, škodo ali zamude pri prevozu. ENERGETIK v zvezi s tem ne prevzema nobene odgovornosti za škodo. V primeru, da kupec naknadno enostransko, bodisi ustno bodisi pisno, spremeni dogovorjeni rok prevzema blaga, ENERGETIK ne prevzema odgovornosti za morebitno zamudo, prav tako pa ne odgovarja za uničenje ali škodo na blagu.
Blago potuje na tveganje kupca, ob upoštevanju INCOTERMS, navedenih v pogodbi in/ali naročilu. V vsakem primeru kupec odstopa od pravice, da od ENERGETIK zahteva plačilo zneskov v obliki kazni ali odškodnine v primeru zamude pri dostavi glede na navedeni datum »pošiljke«.
Vse zahtevke v zvezi z vračilom ali zamenjavo blaga, ki ne ustreza naročilu, mora kupec nasloviti neposredno na proizvajalca.
Blago se prevaža v skladu z INCOTERMS, navedenimi v naročilu, razen če ni v pogodbi drugače določeno in kupec s tem soglaša. Tveganje izgube ali poškodovanja blaga se prenese na kupca/naročnika v trenutku, določenem v pogodbi ali naročilu, ob upoštevanju samih INCOTERMS. Stroški prevoza bremenijo kupca, razen če ni v naročilu ali podpisani pogodbi drugače določeno.
5. PREVZEM IN NAPAKE NA BLAGU
Ob prejemu blaga je odgovornost kupca, da preveri nepoškodovanost embalaže ter količinsko in kakovostno skladnost s podatki, navedenimi v priloženih prevoznih dokumentih (dobavnica, priloženi račun, tovorni list itd.).
V primeru vidnih, očitnih poškodb embalaže ali blaga ali v primeru manjkajočih paketov ali posameznih kosov blaga, se reklamacije za škodo pri prevozu s pogodbenimi kurirji sprejmejo le, če je na prevozni listini navedena klavzula »sprejem blaga s pridržkom« skupaj s kratkim opisom škode in če ENERGETIK reklamacijo prejme v pisni obliki v 48 urah od trenutka dostave.
Vse neskladnosti in razlike v količini in kakovosti naročenega in dostavljenega blaga je treba sporočiti družbi ENERGETIK ali, še bolje, neposredno proizvajalcu, po elektronski pošti ali po navadni pošti v roku 8 (osmih) dni od prejema blaga in v vsakem primeru pred kakršno koli uporabo.
Morebitne skrite napake ali nepravilnosti, ugotovljene po prevzemu, mora kupec prav tako prijaviti ENERGETIKU ali , še bolje, neposredno proizvajalcu, po elektronski ali navadni pošti, v roku osmih (8) dni od odkritja in najpozneje v enem letu od dobave/dostave blaga, pri čemer mora priložiti ustrezno dokumentacijo. Če tega ne stori v navedenih rokih, izgubi pravico do uveljavljanja zahtevkov.
V takih primerih bo proizvajalec v razumnem roku popravil ali zamenjal neskladno blago v skladu z medsebojno dogovorjeno rešitvijo. Če reklamacija ni vložena v predpisanem roku, se šteje, da je kupec blago sprejel brez pridržkov.
6. PLAČILO
Cena kupljenega blaga se plača ENERGETIKU skladno s plačilnimi pogoji, določenimi v pogodbi (podpisani ponudbi ali potrditvi naročila).
Izvedba dobave ni mogoča dokler predplačilo/polog ni v celoti poravnan.
Cene blaga ne vključujejo DDV, zavarovanja in stroškov prevoza ter vsega, kar ni izrecno navedeno v pogodbi/naročilu.
Če kupec izvede delno plačilo/delno poravna pogodbeno ceno, ima ENERGETIK pravico, da prejeta sredstva po lastni presoji razporedi za pokritje odprtih terjatev, obresti ali drugih stroškov – ne glede na to, kako kupec označi svoje plačilo.
V primeru zamude pri plačilu bo ENERGETIK kupcu zaračunal zakonske zamudne obresti, pri čemer si pridržuje pravico zadržati ali odložiti dobavo blaga.
Dolžnost in obveznost obveščanja o zamudi pri plačilu ter posledice neizpolnitve obveznosti
Kupec mora ENERGETIK pisno obvestiti (po e-pošti ali navadni pošti) o pričakovani/predvideni zamudi pri plačilu najpozneje sedem (7) dni pred zapadlostjo posamezne obveznosti.
Takšno obvestilo mora vsebovati podrobno obrazložitev razlogov za zamudo in jasno naveden nov rok plačila.
Če kupec ne pošlje obvestila v predpisanem roku, se šteje, da je zamuda neupravičena, ENERGETIK pa ima pravico, da takoj po zapadlosti neplačane obveznosti brez nadaljnjega obvestila ali odloga začne izvršilni postopek in/ali druge pravne ukrepe za izterjavo terjatve zoper kupca.
Vsi stroški, povezani z izvrševanjem izterjave, vključno s sodnimi in izvensodnimi stroški, zamudnimi obrestmi in morebitnimi stroški pravnega zastopanja, bremenijo kupca.
7. NEIZPOLNITEV OBVEZNOSTI
V primeru ponavljajočih se zamud ali stalnih nepravilnosti pri plačilih na strani kupca ali če ima ENERGETIK razlog za bojazen, da kupec ne more ali ne namerava plačati za naročeno ali dobavljeno blago na dogovorjeni rok (v celoti), lahko kadar koli enostransko začasno ustavi ali prekliče naročilo, spremeni plačilne pogoje, zahteva ustrezna jamstva in/ali zavarovanja, v primeru odloženega plačila pa tudi po e-pošti razglasi prenehanje odloga plačila pri obročnih pogodbah.
ENERGETIK lahko po lastni presoji v vsakem primeru zavrne nadaljnje dobave blaga, če meni, da se je plačilna sposobnost kupca zmanjšala na primer zaradi teka izvršilnih postopkov, insolvenčnih postopkov, vpisov v register protestov, predlogov za stečaj ali prisilne poravnave).
ENERGETIK lahko od pogodbe odstopi tudi, če meni, da njegova terjatev ni ustrezno zavarovana. Odstop od pogodbe se kupcu sporoči po elektronski pošti na naslov, naveden v pogodbi.
V vseh teh primerih pravica ENERGETIK do odškodnine za nastalo škodo ostaja nespremenjena.
Kupec ne sme zadržati plačila katere koli zapadle obveznosti do ENERGETIK zaradi ukrepov, ki jih slednji sprejme za zavarovanje svojih terjatev.
8. NEMOŽNOST IZPOLNITVE, ZA KATERO NE ODGOVARJA NOBENA STRANKA
ENERGETIK priznava in dopušča možnost neizvedljivosti oziroma nemožnosti izpolnitve obveznosti, za katero nobena pogodbena stranka ni odgovorna, v skladu s 116. členom Obligacijskega zakonika, in sicer:
1. Če je postala izpolnitev obveznosti ene stranke dvostranske pogodbe nemogoča zaradi dogodka, za katerega ni odgovorna niti prva niti druga stranka, ugasne tudi obveznost druge stranke; če pa je ta že izpolnila del svoje obveznosti, lahko zahteva vrnitev po pravilih o vračanju tistega, kar je bilo neupravičeno pridobljeno.
2. Če je delna nemožnost izpolnitve posledica dogodka, za katerega ni odgovorna niti prva niti druga stranka, lahko druga stranka odstopi od pogodbe, če delna izpolnitev ne ustreza njenim potrebam; sicer ostane pogodba v veljavi, druga stranka pa ima pravico zahtevati sorazmerno zmanjšanje svoje obveznosti.
9. RAZVEZA POGODBE
Pogodba se lahko razveže v primeru, da kupec:
• v celoti ali delno preneha plačevati zneske, zapadle v korist ENERGETIKA,
• zavrne prevzem dobavljenega/dostavljenega blaga,
• tretjim osebam razkrije poslovne informacije in podrobnost v zvezi s poslovnimi odnosi z ENERGETIK,
• postane predmet stečajnega ali drugega insolvenčnega postopka (vključno s prisilno poravnavo ali postopki zaradi insolventnosti),
• se zmanjša vrednost premoženja, danega v zavarovanje za izpolnitev obveznosti kupca ENERGETIK (in kupec ne ponudi nove, dodatne oblike zavarovanja),
• zahteva neupravičeno podaljšanje plačilnih rokov,
• postane nedosegljiv,
• se pri pravnih osebah spremenijo lastniška ali upravljavska razmerja (korporacijska struktura- če je kupec partnerstvo ali korporacija),
• ne zagotovi zahtevanih zavarovanj ali osebnih jamstev.
V primeru razveze pogodbe je kupec dolžan ENERGETIK poravnati vse zapadle obveznosti in povrniti celotno škodo, ki je nastala zaradi neizpolnitve. To ne posega v pravico ENERGETIK, da zahteva izpolnitev pogodbenih obveznosti, če se za to odloči.
10. PRIDRŽEK LASTNINSKE PRAVICE
Lastninska pravica na izdelku/produktu/blagu ostane v lasti ENERGETIK, dokler kupec v celoti ne poravna vseh odprtih obveznosti, vključno z vsemi morebitnimi dodatnimi stroški.
Neplačilo celotnega ali dela dogovorjenih obveznosti, določenih v pogodbi, s strani kupca, daje ENERGETIK pravico do ponovnega prevzema dobavljenega blaga, brez poseganja v morebitne druge pravice, ki jih ima.
Dokler ENERGETIK ni prejel celotnega plačila kupnine (in morebitnih dodatnih stroškov), kupec ne sme zastaviti blaga, ki je predmet prodaje ali nanj ustanoviti kakršne koli stvarne ali druge pravice v korist tretjih oseb.
11. ODGOVORNOST
Ker ENERGETIK deluje izključno kot posrednik oziroma distributer tržno ponujenega blaga, pogodbeni stranki soglašata, da ENERGETIK ne prevzema nobenih obveznosti, ki presegajo tiste, določene v prodajni pogodbi.
ENERGETIK ni v nobenem primeru odgovoren za škodo, ki je nastala zaradi vzrokov, na katere nima vpliva ali ki so sicer pripisani kupcu ali proizvajalcu.
Kupec se zato zavezuje, da bo ENERGETIK odvezal odgovornosti in ga zaščitil pred vsemi zahtevki tretjih oseb ali škodo, ki bi nastala iz vzrokov, ki niso neposredno posledica ravnanja ENERGETIK.
Kupec izrecno izjavlja, da je preveril medsebojno združljivost komponent, ki so predmet ponudbe, ter njihovo skladnost s tehničnimi zahtevami in z veljavnimi predpisi, ki se uporabljajo za končno konfiguracijo naprave ali sistema.
ENERGETIK ne odgovarja za izračune dimenzioniranja ali kombiniranja izdelkov, ki so navedeni v komercialnih ponudbah oziroma naročilih, saj so ti podatki zgolj informativne narave.
Vse informacije ali podatki o lastnostih in/ali specifikacijah blaga, ki so navedeni v brošurah, cenikih, katalogih ali podobnih dokumentih, vključno s spletno stranjo ENERGETIK, in so na kakršen koli način posredovani potencialnim pogodenim strankam (kupcu/naročniku), so okvirni in za ENERGETIK niso zavezujoči; kupec mora upoštevati navodila proizvajalca za uporabo.
12. GARANCIJE
Izjava o odgovornosti in garancija
ENERGETIK ne prevzema nobene odgovornosti za lastnosti, kakovost, varnost, primernost ali delovanje naročenega blaga. Kot posrednik ne zagotavlja in ne jamči za brezhibnost izdelka(ov) in ne odgovarja za morebitne stvarne ali pravne napake.
Garancijo za naročeno blago zagotavlja izključno proizvajalec, ki je edini odgovoren za izpolnjevanje garancijskih obveznosti v skladu s svojimi garancijskimi pogoji.
V primeru garancijskega zahtevka se mora stranka neposredno obrniti na proizvajalca ali pooblaščenega servisnega partnerja, kot je navedeno v garancijskem listu ali drugi dokumentaciji, priloženi blagu.
ENERGETIK lahko le posreduje kupčevo garancijsko zahtevo proizvajalcu, vendar ni dolžan sodelovati v postopku reševanja reklamacije, servisnih posegih ali drugih zadevah med kupcem in proizvajalcem.
Garancija ne velja, če je bilo blago spremenjeno, popravljeno ali neustrezno obdelano s strani kupca ali nepooblaščenih oseb, prav tako pa tudi ne velja v primeru neupoštevanja navodil proizvajalca in/ali ENERGETIK oziroma ob napačni uporabi ali skladiščenju.
13. PRENOS POGODBE
Pravica do prenosa pogodbe ali pravic, ki iz nje izhajajo, na tretje osebe je pridržana izključno družbi ENERGETIK.
Kupec izrecno daje soglasje v skladu s 122. členom Obligacijskega zakonika, da lahko ENERGETIK pogodbo ali posamezne terjatve odstopi tretji osebi.
14. DELNA NEVELJAVNOST
Vsaka določba, vsebovana v teh splošnih pogojih, se razlaga tako, da je pogodba, sklenjena med strankami, veljavna in učinkovita. Če se posamezna določba šteje za neveljavno in neučinkovito, se mora obravnavati kot taka sama po sebi, ne da bi s tem postala neveljavna celotna pogodba. Vsaka sprememba se šteje za veljavno, če je izražena v pisni obliki in jo stranki podpišeta.
15. VELJAVNO PRAVO IN PRISTOJNOST
Pogodba se ureja izključno po slovenskem pravu. Za vse spore, brez izjeme, v zvezi z razlago in izvrševanjem pogodbe, je izključno pristojno sodišče v Ljubljani.
16. ZAUPNOST
Kupec mora vse ne-javne poslovne ali/in tehnične informacije ter know-how, povezan z ENERGETIK, ki jih pridobi v povezavi s to pogodbo oziroma sklepanjem pogodbenega razmerja z ENERGETIK, obravnavati kot zaupne.
Obveznost varovanja zaupnosti velja ves čas trajanja pogodbe in še pet (5) let po njenem prenehanju, razen če mora pogodbena stranka razkriti podatke na zahtevo državnega organa v skladu z zakonom. V takem primeru mora stranka o zahtevi nemudoma obvestiti drugo pogodbenico.
Ta zahteva po zaupnosti ne velja za informacije in dokumente, ki so v javni domeni ali postanejo javno znani brez kršitve obveznosti iz teh splošnih pogojev in pogodbe, ali za informacije, ki so drugi pogodbeni stranki znane v trenutku razkritja.
17. VARSTVO IN OBDELAVA OSEBNIH PODATKOV
ENERGETIK kot upravljavec osebnih podatkov kupca, v skladu s 13. členom Uredbe (EU) 2016/679 (GDPR), obvešča kupca, da bodo njegovi osebni podatki vključeni v evidenco družbe in uporabljeni za redno poslovno sodelovanje.
Če kupec zavrne posredovanje osebnih podatkov ali navede netočne ali nepopolne podatke, ENERGETIK ne bo mogel izvesti zahtevanih storitev ali izpolniti pogodbenih obveznosti.
Podatke bodo obdelovali pooblaščenci ENERGETIK ročno in s pomočjo računalniških programov, v skladu z ustreznimi varnostnimi ukrepi za zaščito podatkov, kot to zahteva GDPR.
Osebni podatki se lahko posredujejo tretjim osebam, kadar je to potrebno za izpolnitev pogodbenih obveznosti (npr. javnim organom, računovodskim in pravnim svetovalcem, zavarovalnicam, bankam, kurirjem in izvajalcem prevozov).
V zvezi z obdelavo osebnih podatkov lahko posameznik uveljavlja pravice (dostop, pojasnilo, izbris, popravek, ugovor itd.), ki so posebej določene v 15. členu GDPR in na načine, predvidene v naslednjih členih od 16. do 21. člena. Za kakršno koli dodatno komunikacijo v zvezi s to zadevo se lahko kupec obrne na e-poštni naslov office@energetik.si Več informacij se nahaja na spletni strani ENERGETIK https://energetik.si
Pri izvajanju te pogodbe se lahko obdelujejo osebni in kontaktni podatki direktorjev, zaposlenih in sodelavcev obeh pogodbenih strank, v obsegu, ki je nujen za izvedbo pogodbenih obveznosti. Podatki se hranijo do izpolnitve vseh storitev iz pogodbe in nato v skladu z zakonskimi roki hrambe.
Zaposleni ali sodelavci posamezne stranke lahko uveljavljajo vse pravice iz 15.–21. člena GDPR, ob upoštevanju legitimnega interesa delodajalca.
Pri izvajanju teh splošnih pogojev in pogodbe se lahko osebni in kontaktni podatki (osebni podatki, službeni e-poštni naslov, službeni telefoni, pametni telefoni za službeno rabo itd.) direktorjev, zaposlenih in sodelavcev, ki v skladu s podeljenimi nalogami in pooblastili upravljajo pogodbo in/ali jo izvajajo, medsebojno posredujejo ali kako drugače dajo na voljo svojim kontaktnim osebam. Zato bosta obe pogodbeni stranki obdelovali takšne osebne podatke v obsegu, ki je nujno potreben za izvedbo vseh vidikov pogodbe. Podatki se hranijo do zaključka medsebojnih storitev, ki jih zajema pogodba, in nato zaradi predpisanih rokov, določenih za dejanja in dokumente izvajalca. Posamezni zaposleni ali sodelavec lahko uveljavlja vse pravice, navedene v členih 15 do 21 Uredbe EU 2016/679, vendar v mejah, ki izhajajo iz legitimnega interesa delodajalca.
|